Wtorek, 22 maja 2012, 09:00
Chiny reklamują polskie Euro 2012
prawda
fałsz
Wczoraj w internecie pokazał się chiński filmik, reklamujący Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Wideo przedstawia bardzo kontrowersyjne sceny, które nie przypominają typowej reklamy. Twórców klipu, zdecydowanie, poniosła wyobraźnia. Polska została przedstawiona, jako konfliktowy kraj, w którym panuje wojna. Strzelające czołgi i rozpadające się budynki, czy tak ma wyglądać nadchodzące Euro 2012?„Jest to kiepska promocja kraju i imprezy. Niestety, właśnie w taki sposób postrzegany jest tam nasz region i Polska. Jako miejsce, gdzie toczyła się bitwa i wojna i tylko utwierdza przekonanie, że Polska jest krajem wojny, zniszczeń i cierpienia. Według mnie szkoda, że w czasie Euro gdzieś na świecie, przez cały okres trwania imprezy, będzie jej towarzyszyć taki spot” – przyznaje przedstawiciel Centrum Studiów Polska Azja - Radosław Pyffel.
Polska w oczach obcokrajowców to niebezpieczny kraj, do którego nie ma po co przyjeżdżać. Ciekawe, jak chiński filmik wpłynie na mistrzostwa?
Jak sądzicie, co chcieli przekazać Chińczycy, przez ten dramatyczny filmik? Czy to dobry pomysł na promocję gospodarzy Euro 2012?
Podobne artykuły
Gość 11 czerwca 2012 20:38
ten podemną nawiedzony buaha ha ha
Gość 22 maja 2012 16:19
nie ma to jak dobra reklama...