Czwartek, 21 listopada 2013, 13:47
Modelka Donatana będzie sprzedawała masło Mazurskie!
prawda
fałsz
Modelka o pseudonimie Luxuria Astaroth, szerzej znana z teledysku Donatana jako "dziewczyna z masielnicą" postanowiła płynąć na fali popularności i użyczyć swojego wizerunku w reklamie... naturalnego masła Mazurskiego! Luxuria biorąc udział w projekcie Donatana "Równonoc" miała zaledwie 16 lat, ale zdecydowanie nie wyglądała na swój wiek. Donatan zabrał ją także w trasę koncertową, gdzie podczas jednego z koncertów "zapomniała się" oblizując kij od masielnicy. Dzięki odwadze w kreowaniu swojego wizerunku stała się słowiańskim symbolem seksu. Czy równie dobrze przyczyni się do sprzedaży masła jak do ilości odsłon utworu "My nie lubimy robić"?
Producent masła Mazurskiego ubijanego według starych receptur ze względu na grupę docelową i budżet, który ma się zmieścić w 400 tys. złotych myśli głównie o kampanii internetowej. Luxoria początkowo była sceptyczna, ale podobno sam Donatan namówił ją do przyjęcia tej propozycji.
Zapytaliśmy specjalistę ds. reklamy, profesora SWPS w Warszawie Franciszka Skowrońskiego co sądzi o tym pomyśle i czy kampania przełoży się na wysoką sprzedaż produktu.
"Nie sądzę, żeby wybór osoby o tak prowokacyjnym zachowaniu przyczynił się korzystnie dla marki. Symbol seksu, reklamujący masło, czyli produkt pierwszej potrzeby dla całej rodzinny? Nie zapinajmy, że w 67% Polskich gospodarstw domowych to kobiety podejmują decyzje zakupowe."
Profesor nie wziął pod uwagę innego targetu - młodzi mężczyźni przecież też jedzą masło, a nawet jak nie to który z nich nie chciałby mieć w lodówce naturalnego masła własnoręcznie ubitego przez Luxorię?