Czwartek, 21 listopada 2013, 13:47

Modelka Donatana będzie sprzedawała masło Mazurskie!

prawda
fałsz
Modelka Donatana będzie sprzedawała masło Mazurskie!
foto: Youtube
Modelka o pseudonimie Luxuria Astaroth, szerzej znana z teledysku Donatana jako "dziewczyna z masielnicą" postanowiła płynąć na fali popularności i użyczyć swojego wizerunku w reklamie... naturalnego masła Mazurskiego!

Luxuria biorąc udział w projekcie Donatana "Równonoc" miała zaledwie 16 lat, ale zdecydowanie nie wyglądała na swój wiek. Donatan zabrał ją także w trasę koncertową, gdzie podczas jednego z koncertów "zapomniała się" oblizując kij od masielnicy. Dzięki odwadze w kreowaniu swojego wizerunku stała się słowiańskim symbolem seksu. Czy równie dobrze przyczyni się do sprzedaży masła jak do ilości odsłon utworu "My nie lubimy robić"?


foto: Internet


foto: Internet


Producent masła Mazurskiego ubijanego według starych receptur ze względu na grupę docelową i budżet, który ma się zmieścić w 400 tys. złotych myśli głównie o kampanii internetowej. Luxoria początkowo była sceptyczna, ale podobno sam Donatan namówił ją do przyjęcia tej propozycji.

Zapytaliśmy specjalistę ds. reklamy, profesora SWPS w Warszawie Franciszka Skowrońskiego co sądzi o tym pomyśle i czy kampania przełoży się na wysoką sprzedaż produktu.
"Nie sądzę, żeby wybór osoby o tak prowokacyjnym zachowaniu przyczynił się korzystnie dla marki. Symbol seksu, reklamujący masło, czyli produkt pierwszej potrzeby dla całej rodzinny? Nie zapinajmy, że w 67% Polskich gospodarstw domowych to kobiety podejmują decyzje zakupowe."

Profesor nie wziął pod uwagę innego targetu - młodzi mężczyźni przecież też jedzą masło, a nawet jak nie to który z nich nie chciałby mieć w lodówce naturalnego masła własnoręcznie ubitego przez Luxorię?

Komentarze